piątek, 16 listopada 2012

Rozdział 4

Uwielbiam was ! Boże jak ja was kocham !
6 obserwatorów i ponad 500 wyświetleń w 12 dni ?
To obłęd ! Kocham kocham !
nawet nie wiecie jak się cieszę ! (;
Mam prośbę . Wchodźcie też na Tego bloga i komentujcie
Bo mam wrażenie że po założeniu tego nikt już tamtego nie czyta
I mi z tym smutnym bo tamto było pierworodne o Ziallu (;
I nie chcę żeby traciło czytelników );
Dobra nie zanudzam . 

MIŁEGO CZYTANIA 
-----------------
-O boże ! - wykrzyknąłem patrząc na siebie . Byłem w samych bokserkach obok chłopaka który był po szyję przykryty . Miałem wrażenie że on też był pół nagi . -Kurwa -spadłem z łóżka ,przygniatając swoim ciałem leżącego na ziemi Liama .Natychmiast się obudził
-Co ty odpierdalasz Zayn ? -wykrzyknął prubująć uspokoić oddech . Chyba się wystraszył . Co ty pierdolisz Malik , spadłeś dupą mu na twarz i ty się dziwisz że się wystraszył , czasem żal mi samego siebie
-On mnie rozebrał ! Liam jak mogłeś do tego dopuścić ?! Kurwa Niall ty pierdolony zboku ! -rzuciłem się na chłopaka .Działałem pod wpływem chwili . Byłem święcie przekonany że to on mnie rozebrał .Wywróciłem go na ziemię
-uspokój się Mulacie ! -krzyknął cicho Irlandczyk zrzucając mnie i wstając .
-Rozebrałeś mnie -spojrzałem na Liama -z czego rżysz ?
-Bo obwiniasz Nialla za swoją głupotę -popatrzyłem na niego z pytającą miną -sam się wczoraj rozebrałeś bo stwierdziłeś ,że ci gorągo . Powinieneś raczej podziękować Niallerowi bo wieczorem chciałeś zdejmować jeszcze bokserki .
-Chyba muszę przestać pić bo nie pamiętam co robiłem -uśmiechnąłem się przepraszająco do Nialla -sorry stary
-Czekaj bo nie wierzę . Zayn Jawaad Malik mnie przeprasza ?-Zaśmiał się a Liam razem z nim . -Nie gniewam się ,ale poczułem się jak bezbronna sarenka którą atakuje lew -boże on tak na poważnie ?
-Nie jestem aż taki ciężki
-Nieee ,absolutnie .Ważysz co najmniej tyle co krowa -machnął ręką .Zrobiłem obrażoną minę a Li razem z Niallerem płakali ze śmiechy
-Tak tak bardzo śmieszne -rzuciłem w nich poduszką i zacząłem się ubierać .


-Cześć Niall -Alice rzuciła mi się na szyję .Byłem trochę zdziwiony jej wizytą nie mówiła że wpadnie ,
-Hej -cmoknąłem ją w policzek
-Pacz co mam !-wyjęła z torby ogromną paczkę żelek .Nie jakiś tam żelek . MOICH ulubionych żelek
-O boże jesteś wielka ! -uściskałem ją .
-Mam jeszcze kilka filmów ,no wiesz tych komedii na które chciałeś iść jak były w kinie ale miałeś karę -uśmiechnęła się ukazując rządek malutkich białych zębów .
-Dzień dobroci dla Niallera czy co ? -zapytałem siadając na kanapie
-Niee ! ahaha -jej śmiech odbijał się od ścian salonu -jutro są twoje urodziny Niall ,a ja jutro nie mam czasu .Nie że nie chce się spotkać ,lub że się specjalnie wymiguję ale Kelton ma dla mnie niespodziankę .Mówił że nie spędzamy z sobą za dużo czasu . Chociaż praktycznie codziennie się widujemy i takie tam -wepchnęła do ust zielonego miśka . - włączysz? -podała mi płytę
- Jestem na tak ? spoko -podszedłem do dvd i włączyłem płytę .
-Jak było ?-spytała nagle
-Gdzie ?
-No na piwie Niall na piwie , jezu czemu mam za przyjaciół takich debili ?
-Dzięki wiesz -burknąłem -no więc zalaliśmy się kompletnie , wywracaliśmy , krzyczeliśmy , śpiewaliśmy potem spaliśmy w jednym łóżku , potem przygniótł mnie swoim ciałem .Czekaj to dziwnie brzmi - Blondynka patrzyła na mnie dziwnym wzrokiem . -No nie o to mi chodziło idiotko ! Gdy tak krzyczeliśmy to spotkał nas Liam i zabrał do siebie . No i położył nas na swoim łóżku .Alice czemu tak dziwie na mnie patrzysz ?
-Myślę ,że to Malikowi się podobało -popatrzyłem na nią pytająco
-Sugerujesz coś ?
-Niall serio jesteś taki ślepy .Przedstawię ci kilka faktów . 1Zayn od dawna nie miał dziewczyny 2. Patrzy na facetów porządliwym wzrokiem 3. Nie chodzi na randki , 4 imprezuje tylko z facetami .Niall Zayn jest gejem
-Jesteś głupia Alice -powiedziałem wpychając do ust garstkę miśków .

-Nialller ! ktoś do ciebie -krzyknęła mama a ja niechętnie wstałem .Rozejrzałem się po pokoju .Fioletowe ściany ,na których wisiało trochę plakatów ulubionych gwiazd , znalazła się tu między innymi Rihanna , Green Day , Katy Perry  Hollywood Undead . Nie ograniczałem się do jednego gatunku . Słucham wszystkiego . Nagle drzwi do mojego pokoju się uchyliły i do pokoju wpadło 4 wariatów
Zayn ,Liam Hazz i Louis ? Jakoś szczególnie nie kumplowałem się z nimi a robią mi nalot na sypialnie .Troszkę dziwne .
-Co tam nawaleńcu ? -spytał Zayn skacząc na moje łóżko
-Co w tutaj robicie ?
- Dzisiaj są twoje urodziny więc przybywamy
-Nie mówiłem nikomu że są moje urodziny skąd wiedzieliście ?
-No wiesz mamy swoje źródła -uśmiechnął się radośnie
-facebook -sprecyzował Harry
-Wydajesz nas ty podła poczwaro -rzucił się na niego Louis
-Dobra zbieraj się Niall to będą najlepsze urodziny w twoim 19-to letnim życiu -Wykrzyknął Liam radośnie na co reszta zaczęła wiwatować . Aha fajnie .

Nie wiem co to za pomysł żeby aż do wieczora siedzieć w wesołym miasteczku .idioci . Ale może fajni ?
Nie wiedziałem że oni są tacy wyluzowani ? Inni niż w szkole . Może ich z deczka polubiłem ?
Ale to nie zmienia faktu że są debilami . Byliśmy na wszystkich możliwych kolejkach .Oni nie chcieli żebym za nic płacił . Kurwa jak ja nie lubię żyć na rachunku innych .
-Dobra chłopcy nie idę na nic więcej ! -sprzeciwiłem się gdy ciągnęli mnie na największą kolejkę górską
-Dlaczego ?-spytał mnie Hazz robiąc "bardzo smutną minę"
-Nie będę miał wam z czego oddać
-No chyba cie pojebało -pociągnął mnie Zayn i nim się obejrzałem siedziałem z nim w wagoniku
-Zabiję cie kiedyś  -krzyknąłem jak kolejka ruszyła .
była serio przerażająca . Cały czas miałem wrażenie że zaraz wypadnę . No chyba nie tylko ja bo Zayn kurczowo trzymał się mojego przedramienia .

-Zajebisty dzień -rzekł Lou podnosząc kieliszek do ust
-Taak , a ja znowu będę najebany -uśmiechnąłem się nieśmiało .
-Ej chłopaki chłopaki ! gramy w wyzwanie ? -spytał Louis podskakując na tyłku
-chyba prawda wyzwanie ?-Zauważył Liam
-Niee ! tylko w wyzwanie -zaprzeczył śmiesznie kręcąc głową
-No ok zgodziłem się .Kto pierwszy wymyśla ?
-Ja -podniósł energicznie rękę Hazz
-Dawaj
-Zayn pocałuj Nialla
-Co ?! -wykrzyknął chłopak a ja zakrztusiłem się śliną
-Dawaj wiem że chcesz -powiedział Louis co mnie przekonało że Alice miała racje
-Zgadzasz się -spytał mnie Zayn .Nie nie nie nie nie !
-Tak -wykrztusiłem , no świetne jestem debilem
Zayn zaczął się delikatnie zbliżać . Położył rękę na moim karku .Serce biło mi jak szalone . Czułem jego ciepły oddech na moich ustach . Zamknąłem oczy a on złączył nasze usta w jedność .

15 komentarzy:

  1. omg! uuuuuuuuuu gorąco zaczyna się robić! hahaha wypad z 1D do wesołego miasteczka zawsze spoko haha :D omg czekam na następny kmdkbzdjfzjsbdzf *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. ... JAK SZYBKO NIE DODASZ NASTĘPNEGO TO CIĘ ZNAJDE I CI NOGI Z DUPY POWYRYWAM ! TO JEST ZAJEBISTE! *.* I TEŻ CIĘ KOCHAM ! :D <3 + dobrze , że informujesz na fanpage , bo przynajmniej wiem, kiedy czytać XD <3 NEXT NEX NEXT ! :**

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się to, że rozdział się trochę rozwinął, ale chciałabym, aby było więcej uczuć. wiesz i co mi chodzi? :)
    opis wewnętrzne Zayna czy Nialla mógłby być taki, że któryś się w któryms zakocha :D
    ale i tak czekam na następny! <3
    @anitka_1D

    http://welcome-in-tomlinsons-house.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. o żesz ja pier.dole ! *_* umarłam na końcówce !! Jezuuu, boski rozdziaał ! Chcę wieęceej !! :D:D iiii..ja czytam Twoje 2 blogi o Ziallu ! ;P
    czekam na nextaa ! ;*

    @StonedDancer

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny ,ale nie zaniedbuj drugiego bloga.Oba blogi są świetne

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebistyy...rozkręca się w końcu ! :)
    Uwielbiam obydwa blogi...i obywda są boskie ;p
    Dawaj następnego na tym i na tamtym blogu !!! :d

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha na końcówce aż się poplułam! ;p Świetne to ;D Kocham Twoje pomysły <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże, boże.. wkręciłam się..Dawaj następny kurde no..

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś przeze mnie nominowana do nagrody Liebster Awards. Zapraszam na mojego bloga po więcej informacji: http://onedirectionstoryniall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże święty!! *________________________________________________________________* zatkało mnie więc nie komantuje xD O.O

    OdpowiedzUsuń
  11. nominowałam Cię do Libster Award :) więcej informacji i pytania na: http://hundred-percent-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurwa *,*
    Trafiłam na twojego bloga całkiem przypadkowo i w chuja sie ciesze że trafiłam na niego *.*
    To jest zajebiste :D
    Czekam na nn rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. "Zayn zaczął się delikatnie zbliżać . Położył rękę na moim karku .Serce biło mi jak szalone . Czułem jego ciepły oddech na moich ustach . Zamknąłem oczy a on złączył nasze usta w jedność ." Jakie To Piękne ♥ Boże,mówiłam,że Cię Kocham? ♥

    OdpowiedzUsuń